Opklapbed in kast

1 (=wit)
  • 1 (=wit)
  • 2 (=pruimenboomkleur/wit)

Levertijd: halverwege januari

Gratis verzending  

999,99
Meer artikelinformatie
Info voor je bestelt

Diverse betaalmethoden

Gratis ruilen

14 dagen bedenktijd

Bezorging aan huis

Artikel wordt thuis voor je uitgepakt

Betalen in maandelijkse termijnen?

Bereken je maandbedrag met de rekenhulp
Reviews

Geef je mening en schrijf als eerste een review.

Richtlijnen voor het schrijven van een review
Bij OTTO shop je altijd snel, makkelijk en veilig en heb je verschillende betaalmogelijkheden. Kies tijdens het afronden van je bestelling een betaalmethode en betaal direct met iDEAL of kies voor betalen in termijnen. Achteraf betalen met acceptgiro of internetbankieren is ook mogelijk.




Betalen in termijnen
Met deze betaalmethode betaal je gespreid en heb je zelf invloed op het tempo waarin je betaalt. Betalen in termijnen is alleen mogelijk bij een totaalbedrag van € 75,- of meer.

Zo werkt het
Kies in de winkelwagen voor de betaalmethode Maandelijkse termijnen en bereken je termijnbedrag met onze rekenhulp.
Kort nadat je jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail of per post een rekeningoverzicht. Hierop staat het totaal te betalen bedrag, het maandelijkse termijnbedrag en je persoonlijke bestedingsruimte. Op Mijn OTTO vind je via Mijn Klantenrekening het meest actuele rekeningoverzicht.

Rekenhulp
Om de verwachte kosten van betalen in termijnen te berekenen, gebruik je onze rekenhulp. Je vindt de rekenhulp in je winkelwagen via Betalen in maandelijkse termijnen wanneer je een bestelling plaatst met een totaalbedrag van € 75,- of meer. Vul de waarde van je bestelling in en onze rekenhulp informeert je meteen over het minimaal te betalen termijnbedrag en de bijbehorende looptijd. Het is op elk moment mogelijk een hoger termijnbedrag naar ons over te maken.

Inkomens- en lastentoets
OTTO heeft de plicht ervoor te zorgen dat je maandelijkse betalingsverplichtingen passen binnen je budget.
We toetsten daarom bij de aanvraag van een krediet altijd je kredietwaardigheid. Bij een saldo vanaf € 250,- is het mogelijk dat we je enkele vragen stellen over je inkomen en vaste lasten.

Bezorgkosten
Bij artikelen met een gewicht boven de 30 kilo of een zeer groot volume wordt een toeslag berekend van € 19,00 naast de reguliere bezorgkosten van € 5,95. De totale bezorgkosten komen dan op € 24,95. In je winkelwagen vind je altijd de totale bezorgkosten van je bestelling. 


Gratis verzending
Op heel veel woon- en huishoudelijke artikelen met een minimale bestelwaarde van € 75,- geldt gratis verzending. Je herkent deze artikelen aan het bovenstaande blauwe logo. Geselecteerde woon- en huishoudelijke artikelen tot € 75,- hebben geen blauw logo maar wanneer deze artikelen een totale bestelwaarde van meer dan € 75,- hebben, verzenden we je bestelling alsnog gratis.

Goed om te weten:
•    Je betaalt per bestelling slechts één keer bezorgkosten.
•    Als je artikelen met verschillende bezorgtarieven bestelt, betaal je alleen de bezorgkosten uit de hoogste tariefgroep.
•    Als je bestelling in delen wordt bezorgd, betaalt OTTO de extra kosten en betaal jij maar één keer de bezorgkosten.
•    Alle getoonde prijzen zijn inclusief btw en overige heffingen.
•    Onze klanten waarderen onze bezorgdienst met een 8.

Retourneren

Wanneer je een artikel wil retourneren, komen de bezorgkosten van € 5,95 te vervallen. Als je van onze retourservice gebruikt maakt, (je bestelling retourneert via het antwoordnummer) betaal je € 5,95 voor deze retourservice. In Mijn OTTO kun je snel en eenvoudig een retouropdracht ingeven.

Retourkosten bij gratis verzending
Gratis verzending geldt op geselecteerde woon- en huishoudelijke artikelen met een minimale bestelwaarde van € 75,-.  Als de totaalwaarde van de behouden artikelen minder dan € 75,- is, komen de retourkosten voor eigen rekening.  

Ruilen

Wil je een artikel ruilen? Bel dan naar onze klantenservice via 0900-1901 (60ct/gesprek). We zorgen dat je het nieuwe artikel zo snel mogelijk ontvangt en je betaalt geen extra bezorg- en retourkosten.

Dit artikel wordt bij je thuisbezorgd. Bezorging bij een PostNL Punt is niet mogelijk bij grote artikelen.

Grote artikelen (zoals banken, vaatwassers en koel-vriescombinaties) worden thuisbezorgd op:

• maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 21.00 uur

Bezorgstatus
Als je bestelling is verwerkt, vind je de meest actuele bezorgstatus in Mijn OTTO via Mijn Klantenrekening. Je ontvangt een dag voor de bezorging uiterlijk om 14.00 uur een e-mail en/of gratis sms. Je vindt in dat bericht ook een instructie om de bezorgafspraak indien nodig te verplaatsen. Je kunt op de dag voor de bezorging tot 20.00 uur de bezorgdatum wijzigen.

Op de ochtend van de bezorgdag ontvang je rond 08.00 uur een e-mail en/of sms met daarin het exacte tijdvak waarin je bestelling wordt bezorgd.

Bezorgstatus per sms
Vul je 06-nummer in tijdens het afronden van je bestelling zodat je ook per sms geïnformeerd wordt over de bezorgstatus. Staat de mogelijkheid om de bezorgstatus per sms te ontvangen er niet bij? Dan ben je al aangemeld voor de SMS-service. Via Mijn OTTO kun je eventueel je contactvoorkeur en telefoonnummer wijzigen.

Levertijd
Je vindt de actuele levertijd van dit artikel bovenaan deze pagina (boven de rode button Bestel Nu). Wanneer je het artikel bestelt, vind je de levertijd van het artikel in je winkelwagen.

Voorwaarden bezorging grote artikelen
Bekijk hieronder de bezorgvoorwaarden via Extra services bij bezorging zodat je weet waar je rekening mee moet houden als we je bestelling komen bezorgen.

Bezorgvoorwaarden
Onze bezorgers willen je zo goed en snel mogelijk van dienst zijn. Bekijk daarom onderstaande voorwaarden zodat je weet welke voorbereidingen je moet treffen.
• Zorg dat er zich geen obstakels bevinden in de looproute van de bezorgers
• Het artikel wordt op een plek geleverd waar het zonder risico op beschadigingen van je eigendommen geplaatst kan worden.
• We bezorgen tot de 3e etage wanneer we het artikel via de trap kunnen vervoeren. We bezorgen uiteraard wel op hogere etages maar alleen als het artikel via de lift kan worden verplaatst.
• Alle artikelen worden uitgepakt, behalve hometrainers, matrassen, boxsprings en zelfbouwartikelen.
• Amerikaanse koelkasten worden tot over de drempel bezorgd en alleen uitgepakt en op de juiste plek gezet als de chauffeur niet hoeft te tillen.

Bij de bezorging van je bestelling pakken we dit artikel voor je uit en zetten we het op een bereikbare plek bij je in huis. 

Bezorgvoorwaarden

Onze bezorgers willen je zo goed en snel mogelijk van dienst zijn. Bekijk daarom onderstaande voorwaarden zodat je weet welke voorbereidingen je moet treffen.
•    Zorg dat er zich geen obstakels bevinden in de looproute van de bezorgers.
•    Het artikel wordt op een plek geleverd waar het artikel zonder risico op beschadigingen van je eigendommen geplaatst kan worden.
•    Alle artikelen worden uitgepakt, behalve hometrainers, matrassen, boxsprings en zelfbouwartikelen.
•    We bezorgen tot de 3e etage wanneer we het artikel via de trap kunnen vervoeren. We bezorgen uiteraard wel op hogere etages maar alleen als het artikel via de lift kan worden verplaatst.
 

 

NAAR BOVEN