Tafel »Marseille«

bruin
150 cm x 90 cm

Levertijd: ca. 1 week

349,99
Meer artikelinformatie
Info voor je bestelt

Diverse betaalmethoden

Gratis ruilen

14 dagen bedenktijd

Betalen in maandelijkse termijnen?

Bereken je maandbedrag met de rekenhulp
Reviews

Geef je mening en schrijf als eerste een review.

Richtlijnen voor het schrijven van een review
Bij OTTO shop je altijd snel, makkelijk en veilig en heb je verschillende betaalmogelijkheden. Kies tijdens het afronden van je bestelling een betaalmethode en betaal direct met iDEAL of kies voor betalen in termijnen. Achteraf betalen met acceptgiro of internetbankieren is ook mogelijk.




Betalen in termijnen
Met deze betaalmethode betaal je gespreid en heb je zelf invloed op het tempo waarin je betaalt. Betalen in termijnen is alleen mogelijk bij een totaalbedrag van € 75,- of meer.

Zo werkt het
Kies in de winkelwagen voor de betaalmethode Maandelijkse termijnen en bereken je termijnbedrag met onze rekenhulp.
Kort nadat je jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail of per post een rekeningoverzicht. Hierop staat het totaal te betalen bedrag, het maandelijkse termijnbedrag en je persoonlijke bestedingsruimte. Op Mijn OTTO vind je via Mijn Klantenrekening het meest actuele rekeningoverzicht.

Rekenhulp
Om de verwachte kosten van betalen in termijnen te berekenen, gebruik je onze rekenhulp. Je vindt de rekenhulp in je winkelwagen via Betalen in maandelijkse termijnen wanneer je een bestelling plaatst met een totaalbedrag van € 75,- of meer. Vul de waarde van je bestelling in en onze rekenhulp informeert je meteen over het minimaal te betalen termijnbedrag en de bijbehorende looptijd. Het is op elk moment mogelijk een hoger termijnbedrag naar ons over te maken.

Inkomens- en lastentoets
OTTO heeft de plicht ervoor te zorgen dat je maandelijkse betalingsverplichtingen passen binnen je budget.
We toetsten daarom bij de aanvraag van een krediet altijd je kredietwaardigheid. Bij een saldo vanaf € 250,- is het mogelijk dat we je enkele vragen stellen over je inkomen en vaste lasten.

Bezorgkosten
Bij artikelen met een gewicht boven de 20 kilo of een groot volume wordt een toeslag berekend van € 6,00 naast de reguliere bezorgkosten van € 5,95. De totale bezorgkosten komen dan op € 11,95. In je winkelwagen vind je altijd de totale bezorgkosten van je bestelling.


Gratis verzending
Op heel veel woon- en huishoudelijke artikelen met een minimale bestelwaarde van € 75,- geldt gratis verzending. Je herkent deze artikelen aan het bovenstaande blauwe logo. Geselecteerde woon- en huishoudelijke artikelen tot € 75,- hebben geen blauw logo maar wanneer deze artikelen een totale bestelwaarde van meer dan € 75,- hebben, verzenden we je bestelling alsnog gratis.

Goed om te weten:
•    Je betaalt per bestelling slechts één keer bezorgkosten.
•    Als je artikelen met verschillende bezorgtarieven bestelt, betaal je alleen de bezorgkosten uit de hoogste tariefgroep.
•    Als je bestelling in delen wordt bezorgd, betaalt OTTO de extra kosten en betaal jij maar één keer de bezorgkosten.
•    Alle getoonde prijzen zijn inclusief btw en overige heffingen.

Retourneren

Wanneer je een artikel wil retourneren, komen de bezorgkosten van € 5,95 te vervallen. Als je van onze retourservice gebruikt maakt, (je bestelling retourneert via het antwoordnummer) betaal je € 5,95 voor deze retourservice. In Mijn OTTO kun je snel en eenvoudig een retouropdracht ingeven.

Retourkosten bij gratis verzending
Gratis verzending geldt op geselecteerde woon- en huishoudelijke artikelen met een minimale bestelwaarde van € 75,-.  Als de totaalwaarde van de behouden artikelen minder dan € 75,- is, komen de retourkosten voor eigen rekening.  

Ruilen

Wil je een artikel ruilen? Bel dan naar onze klantenservice via 0900-1901 (60ct/gesprek). We zorgen dat je het nieuwe artikel zo snel mogelijk ontvangt en je betaalt geen extra bezorg- en retourkosten. 

Je bestelling wordt netjes bij je thuisbezorgd, maar je kunt er ook voor kiezen om je bestelling bij een PostNL Punt te laten bezorgen.

Kleine artikelen (zoals kleding en kleine elektronica) worden bezorgd op:

  • maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 21.30 uur
  • zaterdag: tussen 09.00 en 16.00 uur

 

Niet thuis

Als je niet thuis bent om je bestelling in ontvangst te nemen, bezorgen we de bestelling bij je buren. De bezorger laat een kaartje in de brievenbus achter zodat je weet dat je bestelling bij de buren is bezorgd. Gaat het om een bestelling waarvoor getekend moet worden of zijn je buren niet thuis? Dan laat de bezorger een kaartje in de brievenbus achter met daarop informatie over de eerstvolgende bezorgdatum (vaak al de volgende dag) en een niet-thuiscode.

 

Bezorgmoment wijzigen

Als je niet in de gelegenheid bent om je bestelling in ontvangst te nemen op de voorgestelde bezorgdatum, gebruik je de niet-thuiscode om een nieuwe bezorgdatum in te plannen via PostNL.

Wil je je bestelling niet laten bezorgen bij de buren? Geef dit dan door aan onze klantenservice: 0900-1901 (60ct/gesprek).


Ophalen bij een PostNL Punt

Vind je het niet handig om je bestelling thuis te laten bezorgen? Dan kun je gebruik maken van een PostNL Punt. Geef tijdens het bestellen aan welk PostNL Punt bij jou in de buurt is en we zorgen ervoor dat je bestelling daar wordt bezorgd.

Zodra de bestelling is bezorgd ontvang je een sms en/of e-mail. Je kunt dan zelf bepalen wanneer je jouw bestelling gaat ophalen. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

 

Bestel je voor de eerste keer bij OTTO? Dan kun je jouw bestelling niet bij een PostNL Punt laten bezorgen.

 

Bezorgstatus

Bij OTTO kun je op elk moment de actuele bezorgstatus van je bestelling bekijken. Meer informatie over de bezorgstatus vind je via Levertijd en bezorgstatus.


 

NAAR BOVEN