Geef je mening en schrijf als eerste een review.
Richtlijnen voor het schrijven van een reviewBezorgkosten
De bezorgkosten voor artikelen met een gewicht onder de 20 kilo of een klein volume bedragen € 3,95. In je winkelwagen vind je altijd de totale bezorgkosten van je bestelling.
Gratis verzending
Alle woon- en huishoudelijke artikelen met een minimale bestelwaarde van € 75,- worden gratis verzonden. Je herkent deze artikelen aan het onderstaande kenmerk. Wanneer de woon- en huishoudelijke artikelen een gezamenlijke bestelwaarde hebben van minstens € 75,- verzenden we deze artikelen ook gratis.
Goed om te weten:
• Je betaalt per bestelling slechts één keer bezorgkosten.
• Als je artikelen met verschillende bezorgtarieven bestelt, betaal je alleen de bezorgkosten uit de hoogste tariefgroep.
• Als je bestelling in delen wordt bezorgd, betaalt OTTO de extra kosten en betaal jij maar één keer de bezorgkosten.
• Alle getoonde prijzen zijn inclusief btw en overige heffingen.
Retourneren
Gratis verzending geldt op alle woon- en huishoudelijke artikelen met een minimale bestelwaarde van € 75,-. Als de totaalwaarde van de behouden artikelen minder dan € 75,- is, komen de retourkosten voor eigen rekening.
Retourkosten bij gratis verzending
Gratis verzending geldt op geselecteerde woon- en huishoudelijke artikelen met een minimale bestelwaarde van € 75,-. Als de totaalwaarde van de behouden artikelen minder dan € 75,- is, komen de retourkosten voor eigen rekening.
Ruilen
Wil je een artikel ruilen? Bel dan naar onze klantenservice via 088 - 465 1555. We zorgen dat je het nieuwe artikel zo snel mogelijk ontvangt en je betaalt geen extra bezorg- en retourkosten.
Je bestelling wordt netjes bij je thuisbezorgd, maar je kunt er ook voor kiezen om je bestelling bij een PostNL Punt te laten bezorgen.
Kleine artikelen (zoals kleding en kleine elektronica) worden bezorgd op:
Niet thuis
Als je niet thuis bent om je bestelling in ontvangst te nemen, bezorgen we de bestelling bij je buren. De bezorger laat een kaartje in de brievenbus achter zodat je weet dat je bestelling bij de buren is bezorgd. Gaat het om een bestelling waarvoor getekend moet worden of zijn je buren niet thuis? Dan laat de bezorger een kaartje in de brievenbus achter met daarop informatie over de eerstvolgende bezorgdatum (vaak al de volgende dag) en een niet-thuiscode.
Bezorgmoment wijzigen
Als je niet in de gelegenheid bent om je bestelling in ontvangst te nemen op de voorgestelde bezorgdatum, gebruik je de niet-thuiscode om een nieuwe bezorgdatum in te plannen via PostNL.
Wil je je bestelling niet laten bezorgen bij de buren? Geef dit dan door aan onze klantenservice: 088 - 465 1555.
Ophalen bij een PostNL Punt
Vind je het niet handig om je bestelling thuis te laten bezorgen? Dan kun je gebruik maken van een PostNL Punt. Geef tijdens het bestellen aan welk PostNL Punt bij jou in de buurt is en we zorgen ervoor dat je bestelling daar wordt bezorgd.
Zodra de bestelling is bezorgd ontvang je een sms en/of e-mail. Je kunt dan zelf bepalen wanneer je jouw bestelling gaat ophalen. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.
Bestel je voor de eerste keer bij OTTO? Dan kun je jouw bestelling niet bij een PostNL Punt laten bezorgen.
Bezorgstatus
Bij OTTO kun je op elk moment de actuele bezorgstatus van je bestelling bekijken. Meer informatie over de bezorgstatus vind je via Levertijd en bezorgstatus.