€ 399,00
Nu  €  229,99
Je bespaart € 169,01 (42%)
  • HD-ready, DLED (32 inch/81 cm)
  • Smart-tv
  • Geïntegreerde triple-tuner (DVB-T2/C/S2)
  • CI+, wifi, HbbTV, 3x HDMI, 2x USB, DTS™ HD, DTS™ TruSurround
  • Energieklasse A+, energieverbruik per jaar: 31 W / 45 kWh
zwart

Levertijd: 2 - 4 werkdagen


Betaal zoals je wilt: vooraf, achteraf of in termijnen

Gratis ruilen

14 dagen bedenktijd

Thuisbezorgd of bij PostNL Punt

Diverse betaalmethoden
  • Achteraf betalen met acceptgiro
  • iDEAL
  • Betalen in termijnen
  • Bereken hier alvast je maandbedrag
Artikelinformatie

Bij OTTO shop je altijd snel, makkelijk en veilig en heb je verschillende betaalmogelijkheden. Kies tijdens het afronden van je bestelling een betaalmethode en betaal direct met iDEAL of kies voor betalen in termijnen. Achteraf betalen met acceptgiro of internetbankieren is ook mogelijk.



Betalen in termijnen
Met deze betaalmethode betaal je gespreid en heb je zelf invloed op het tempo waarin je betaalt. Betalen in termijnen is alleen mogelijk bij een totaalbedrag van € 75,- of meer. Met onze rekenhulp bereken je eenvoudig je kredietkosten.

Zo werkt het
Kies in de winkelwagen voor de betaalmethode Maandelijkse termijnen en bereken je termijnbedrag met onze rekenhulp.
Kort nadat je jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail of per post een rekeningoverzicht. Hierop staat het totaal te betalen bedrag, het maandelijkse termijnbedrag en je persoonlijke bestedingsruimte. Op Mijn OTTO vind je via Mijn Klantenrekening het meest actuele rekeningoverzicht.

Rekenhulp
Om de verwachte kosten van betalen in termijnen te berekenen, gebruik je onze rekenhulp. Je vindt de rekenhulp in je winkelwagen via Betalen in maandelijkse termijnen wanneer je een bestelling plaatst met een totaalbedrag van € 75,- of meer. Vul de waarde van je bestelling in en onze rekenhulp informeert je meteen over het minimaal te betalen termijnbedrag en de bijbehorende looptijd. Het is op elk moment mogelijk een hoger termijnbedrag naar ons over te maken.

Inkomens- en lastentoets
OTTO heeft de plicht ervoor te zorgen dat je maandelijkse betalingsverplichtingen passen binnen je budget.
We toetsten daarom bij de aanvraag van een krediet altijd je kredietwaardigheid. Bij een saldo vanaf € 250,- is het mogelijk dat we je enkele vragen stellen over je inkomen en vaste lasten.

Dit artikel wordt bezorgd op:
•    maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 21.30 uur
•    zaterdag: tussen 09.00 en 16.00 uur


Levertijd
We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Je vindt de actuele levertijd bovenaan deze pagina (boven de prijs) en in je winkelwagen.
Bestel je voor de eerste keer? Dan kan het zijn dat de levertijd iets langer is vanwege de controle en verwerking van je gegevens.

Thuisbezorgen of zelf ophalen
Het is niet mogelijk om zelf een bezorgdag te kiezen. Het is niet mogelijk om zelf een bezorgdag te kiezen. Je kunt wel je bestelling laten bezorgen bij een PostNL Punt bij je in de buurt zodat je zelf kunt bepalen wanneer je jouw bestelling ophaalt. Meer informatie over bezorging vind je via Thuisbezorgd of ophalen bij PostNL Punt.

Bezorgstatus
Als je bestelling is verwerkt, vind je de meest actuele bezorgstatus in Mijn OTTO via Mijn Klantenrekening. Als je bestelling nog niet is verwerkt, vind je deze in Mijn Bestellingen. We mailen je een dag voordat je bestelling wordt bezorgd meer informatie over het exacte bezorgmoment. Wanneer je een zeer groot artikel hebt besteld, ontvang je een dag voor de bezorgdatum een instructie om de bezorgafspraak indien nodig te verplaatsen. Je kunt op de dag voor de bezorging tot 20.00 uur de bezorgdatum wijzigen. Op de ochtend van de bezorgdag ontvang je rond 08.00 uur een e-mail en/of sms met daarin het exacte tijdvak waarin je bestelling wordt bezorgd.

Bezorgstatus per sms
Vul je 06-nummer in tijdens het afronden van je bestelling zodat je ook per sms geïnformeerd wordt over de bezorgstatus. Staat de mogelijkheid om de bezorgstatus per sms te ontvangen er niet bij? Dan ben je al aangemeld voor de SMS-service. Via Mijn OTTO kun je eventueel je contactvoorkeur en telefoonnummer wijzigen.
Bezorgkosten
De bezorgkosten voor artikelen met een gewicht onder de 20 kilo of een klein volume bedragen € 3,95. In je winkelwagen vind je altijd de totale bezorgkosten van je bestelling. 


Gratis verzending
Alle woon- en huishoudelijke artikelen met een minimale bestelwaarde van € 75,- worden gratis verzonden. Je herkent deze artikelen aan het bovenstaande kenmerk. Wanneer de woon- en huishoudelijke artikelen een gezamenlijke bestelwaarde hebben van minstens € 75,- verzenden we deze artikelen ook gratis.

Goed om te weten:
•    Je betaalt per bestelling slechts één keer bezorgkosten.
•    Als je artikelen met verschillende bezorgtarieven bestelt, betaal je alleen de bezorgkosten uit de hoogste tariefgroep.
•    Als je bestelling in delen wordt bezorgd, betaalt OTTO de extra kosten en betaal jij maar één keer de bezorgkosten.
•    Alle getoonde prijzen zijn inclusief btw en overige heffingen.

Retourneren
Wanneer je een artikel wil retourneren, komen de bezorgkosten van € 3,95 te vervallen. Als je van onze retourservice gebruikt maakt, (je bestelling retourneert via het antwoordnummer) betaal je € 3,95 voor deze retourservice.

Retourkosten bij gratis verzending
Gratis verzending geldt op alle woon- en huishoudelijke artikelen met een minimale bestelwaarde van € 75,-. Als de totaalwaarde van de behouden artikelen minder dan € 75,- is, komen de retourkosten voor eigen rekening.

Ruilen
Wil je een artikel ruilen? Bel dan naar onze klantenservice via 088 - 465 1555. We zorgen dat je het nieuwe artikel zo snel mogelijk ontvangt en je betaalt geen extra bezorg- en retourkosten.

Reviews(2)

Score overzicht

5
1
4
0
3
0
2
1
1
0
Wijze van aansluiten
Moeilijk
Zeer gemakkelijk
Gebruiksvriendelijkheid
Slecht
Zeer goed

Persoonlijke reviews

Broo

22-03-2018

Gebruikershandleiding

Ondanks de prima bedoelingen van Otto, hadden we toch een probleem met de handleiding. Deze zou online beschikbaar zijn, maar helaas toch niet.
Na meerdere telefoontjes waar we elke keer een ander telefoonnummer kregen, hebben we nog steeds geen handleiding. Jammer, maar voor de rest is de bestelling snel en goed verlopen. Enige aandacht voor deze zaken is wel vereist. Dus Otto, positieve feedback met een donker randje.
Beveelt dit artikel aan
Wijze van aansluiten
Moeilijk
Zeer gemakkelijk
Gebruiksvriendelijkheid
Slecht
Zeer goed

KapiteinBadkuip

20-03-2018

Het is het net niet.

Mijn ervaring met deze tv is als volgt.
Dat de smart tv functie hapert want de tv geeft aan geen verbinding met internet, terwijl het via lan verbonden is.
Ook werkt het WiFI Direct niet, met diverse gsms geprobeerd om via wifi direct te verbinden echter met een derde partij app lukte het wel maar niet prettig.
Er zijn ook niet nader te bepalen vreemdheden, zoals het opstart route.
Er is geen Nederlandse ondersteuning en ik hoorde dat deze tv s niet door Toshiba gemaakt worden maar door Vestel.
Maar geen van deze bedrijven konden bereikt worden om wat info te krijgen.
Aangezien ik graag een zorgenloos product wil dat starten en lopen is, heb ik te veel tijd nodig gehad om het onder de knie te krijgen en de smart tv functie is werkzaam wifi direct werkt niet en de mediaplayer functie is erg lang durend voordat je een bestand kan weergeven.
Eigenlijk heb ik mij die tijd die dat in nam niet getroost.
Ik stuur het retour.

04-04-2018

Reactie van 

Hoi KapiteinBadkuip,

Bedankt voor je review. Wat jammer dat deze TV niet aan je verwachtingen voldeed.

Wijze van aansluiten
Moeilijk
Zeer gemakkelijk
Gebruiksvriendelijkheid
Slecht
Zeer goed
Dit is je keuze:

TOSHIBA 32D3763DA led-tv

Lees 2 reviews
€ 399,00
Nu  €  229,99
Je bespaart € 169,01 (42%)
  • HD-ready, DLED (32 inch/81 cm)
  • Smart-tv
  • Geïntegreerde triple-tuner (DVB-T2/C/S2)
  • CI+, wifi, HbbTV, 3x HDMI, 2x USB, DTS™ HD, DTS™ TruSurround
  • Energieklasse A+, energieverbruik per jaar: 31 W / 45 kWh
zwart

Levertijd: 2 - 4 werkdagen


Betaal zoals je wilt: vooraf, achteraf of in termijnen

Gratis ruilen

14 dagen bedenktijd

Thuisbezorgd of bij PostNL Punt