Trendy VERO MODA jassen voor jonge modebewuste dames

Gericht op modebewuste vrouwen

Het doel van VERO MODA is het aanbieden van betaalbare kleding en accessoires voor jonge vrouwen. Hierbij hebben ze oog voor dames die houden van de nieuwste trends, zelfstandig zijn en met plezier door het leven gaan. De kleding van VERO MODA staat voor kwaliteitskleding tegen een betaalbare prijs. VERO MODA brengt jaarlijks nieuwe collecties uit en hierbij zijn de ontwerpers gericht op de nieuwste trends en mode. Dit maakt de kleding van het merk echte fashion items. VERO MODA bestaat uit meerdere lijnen: Y.A.S., VERO MODA INTIMATES en NOISY MAY. Hiermee zorgt het merk ervoor dat ze op de behoeften van verschillende doelgroepen kunnen inspelen.

VERO MODA jassen bij OTTO

Ben je op zoek naar een leuke jas van VERO MODA? Neem dan eens een kijkje in de webshop van OTTO. We bieden vele soorten VERO MODA jassen van het bekende merk en in onze webshop vind je altijd kleding volgens de nieuwste trends. In onze webshop kun je terecht voor winterjassen, parka's, jacks, jeansjassen, overjassen, zomerjassen en meer. Naast jassen bieden we ook vele andere soorten kleding en accessoires. Hierbij kun je denken aan leuke sieraden, een mooie tas of een bijpassende riem. Ontdek in onze webshop welke kleding het beste bij jou past.

De oprichting van VERO MODA

VERO MODA is opgericht in het jaar 1989 in Denemarken, als onderdeel van de Bestseller Group. Het doel was om betaalbare kleding van goede kwaliteit en hierbij rekening houdend met de nieuwste trends. Dit maakte de kleding al snel populair en binnen korte tijd werd het merk uitgebreid naar andere landen. Door in hun campagnes gebruik te maken van bekende topmodellen als Kate Moss, Claudia Schiffer, Helena Christen en Gisele Bündchen nam VERO MODA een belangrijke positie in in de kledingbranche.

De Bestseller Group

Net als vele andere bekende merken is VERO MODA een onderdeel van de Bestseller Group. Andere merken van Bestseller zijn bijvoorbeeld Junarose, SELECTED, Jack & Jones en ONLY. Al sinds 1975 is de organisatie sterk aanwezig op de markt voor kleding en accessoires. Dit is voornamelijk in Europa, maar ook in de landen buiten Europa wordt steeds meer kleding aangeboden. Het Deense familiebedrijf heeft wereldwijd meer dan 3000 winkels verdeeld over ruim 38 landen. Hiernaast wordt een groot gedeelte aangeboden via online verkoopkanalen.