Voorzorgsmaatregelen Corona

Ondanks de corona-maatregelen kun je nog steeds uitstekend shoppen bij OTTO. Wij werken hard om jouw artikelen zo snel mogelijk te bezorgen en nemen alle maatregelen om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Uiteraard volgen we de adviezen van de Nederlandse overheid en het RIVM zorgvuldig op.

Betalingstermijn

Je hebt 30 dagen de tijd om je artikelen te retourneren maar we vragen je wel om binnen 14 dagen na ontvangst van je artikel(en) te betalen. Mocht je na de betaling toch nog besluiten om de artikelen te retourneren, dan storten we het naar OTTO overgemaakte bedrag terug. Mocht je jouw bestelling willen retourneren, maar ben je niet in de mogelijkheid om te retourneren binnen de zichttermijn van 30 dagen? Neem dan direct contact op met onze klantenservice.

Bezorging

Bezorgers bezorgen de pakketten gewoon bij je thuis of bij een PostNL Punt en nemen extra hygiëne-maatregelen:

  • Houd rekening met onze bezorger en houd wat afstand en vermijd fysiek contact.
  • Bij pakketten waarbij een handtekening en ID-controle is vereist, tekent de bezorger (na toestemming aan jou te hebben gevraagd) voor ontvangst zodat er geen contact plaatsvindt tussen jou en de PostNL-bezorger. De laatste 3 cijfers van je BSN-nummer worden als handtekening genoteerd.
  • Grote artikelen worden thuis geleverd maar de bezorger zal een foto maken als bewijs van aflevering i.p.v. dat er om een handtekening wordt gevraagd.
  • Grote artikelen worden geplaatst op een plek naar keuze en uitgepakt. Door de coronamaatregelen zijn er een aantal belangrijke voorzorgsmaatregelen. Lees meer over de voorzorgsmaatregelen die worden getroffen tijdens de bezorging van grote artikelen.
  • Onze extra services worden (met uitzondering van Verlengen aan-/afvoerslang) gewoon geleverd. Vanwege corona zijn er extra voorzorgsmaatregelen waar je rekening mee moet houden.

 Terug naar Klantenservice