Voorzorgsmaatregelen Corona
Ondanks de corona-maatregelen kun je nog steeds uitstekend shoppen bij OTTO. Wij werken hard om jouw artikelen zo snel mogelijk te bezorgen en nemen alle maatregelen om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Uiteraard volgen we de adviezen van de Nederlandse overheid en het RIVM zorgvuldig op.


Levertijd
De levertijd is in principe altijd zoals deze wordt gecommuniceerd bij het artikel. Door de corona-maatregelen kan er in een enkel geval een kleine vertraging ontstaan maar we werken er hard aan om te zorgen dat jij geen hinder ondervindt.


Bezorging
Bezorgers bezorgen de pakketten gewoon bij je thuis of bij een PostNL Punt en nemen extra hygiëne-maatregelen:

  • Houd rekening met onze bezorger en houd wat afstand en vermijd fysiek contact.

  • Bij pakketten waarbij een handtekening en ID-controle is vereist, tekent de bezorger (na toestemming aan jou te hebben gevraagd) voor ontvangst zodat er geen contact plaatsvindt tussen jou en de PostNL-bezorger. De laatste 3 cijfers van je BSN-nummer worden als handtekening genoteerd.

  • Grote artikelen worden thuis geleverd maar de bezorger zal een foto maken als bewijs van aflevering i.p.v. dat er om een handtekening wordt gevraagd.

  • Grote artikelen worden normaal gesproken altijd geplaatst op een plek naar keuze. Door de corona-maatregelen is dit helaas tijdelijk niet mogelijk. Het pakket wordt bezorgd tot over de drempel en indien gewenst uitgepakt bij de voordeur.

  • Onze extra services worden, met uitzondering van Ophalen oud matras en Ophalen oud meubel, niet meer geleverd. Bij het ophalen van een oud matras of oud meubel vragen we om deze goed te verpakken en droog buiten bij de voordeur te plaatsen, zodat het matras hygiënisch kan worden vervoerd.