Klantenrekening beheren & krediet opzeggen
Alle belangrijke informatie over betalingen vind je terug in je OTTO-account. Log in op Mijn OTTO en bekijk je saldo via Mijn Klantenrekening rekeningoverzichten en verwerkte bestellingen. Je kunt hier ook je openstaande rekeningen betalen met iDEAL. Het kan soms enkele dagen duren voordat je betaling zichtbaar is op je klantenrekening.


Betaalgegevens OTTO
In Mijn OTTO vind je het openstaande saldo en kun je direct met iDEAL betalen.
Je kunt het bedrag ook overmaken naar NL30INGB0007206580 t.n.v. OTTO in Tilburg.
Vermeld dan altijd je klantnummer in de omschrijving. Het klantnummer en het te betalen bedrag vind je in Mijn OTTO en op je rekeningoverzicht.


Nog geen OTTO-account?

Bij OTTO maak je altijd een account aan op het moment dat je de eerste keer bestelt. We vragen om je gegevens voordat je de bestelling afrondt. Vervolgens krijg je toegang tot Mijn OTTO en kun je al je informatie over je bestellingen en betalingen terugvinden in Mijn Klantenrekening.  


Krediet opzeggen
Het is geen enkel probleem om je krediet op te zeggen. Mail je klantnummer, naam, adres en postcode naar klantenservice@ottobv.nl of stuur deze per post naar:

Klantenservice OTTO
Postbus 90200
5000 LX  Tilburg

Voordat we de opzegging kunnen verwerken, moet je jouw openstaande saldo aflossen. In Mijn Klantenrekening maak je makkelijk en veilig een bedrag over via iDEAL. Je kan te allen tijde weer een krediet afsluiten door tijdens het afronden van je nieuwe bestelling te kiezen voor de betaalmethode Maandelijkse termijnen.

Betaalvoorkeur wijzigen
Wil je jouw betaalvoorkeur wijzigen? Neem contact op met onze klantenservice.


> Ga terug naar de servicepagina