Ophalen bij een PostNL Punt

Wil je graag zelf bepalen waar je bestelling wordt bezorgd? Dan kun je gebruik maken van een PostNL Punt.* Geef tijdens het bestellen aan bij welk PostNL Punt je de bestelling wil ophalen. Zodra de bestelling bij het PostNL Punt is bezorgd, ontvang je een bericht per sms en/of e-mail.

Je kunt tijdens het bestellen met behulp van de PostNL Punt zoeker een afhaalpunt zoeken bij jou in de buurt, of via de Locatiewijzer van PostNL.

De voordelen

  • Je bestelling ophalen waar je wil.
  • Je hoeft niet thuis te blijven om een bestelling in ontvangst te nemen.
  • Er zijn 2500 PostNL Punten in Nederland en deze zijn ook vaak 's avonds en in het weekend geopend.

Zo werkt het

  • Tijdens het bestellen kun je aangeven dat je de bestelling op een PostNL Punt wil ontvangen.
  • Je bestelling wordt bezorgd bij het PostNL Punt van jouw keuze.
  • Zodra je bestelling binnen is bij het PostNL Punt krijg je een bericht op het bij ons bekende telefoonnummer en/of e-mailadres. Bekijk hier jouw gegevens.
  • Indien nodig ontvang je na 5 dagen nog een herinnering.
  • Neem altijd je identiteitsbewijs mee als je de bestelling ophaalt.
  • Wanneer de bestelling na 7 dagen niet is opgehaald, wordt deze retour gezonden.
  • Nieuwe klanten kunnen bij de eerste keer bestellen op otto.nl helaas nog geen gebruik maken van deze service (voor het eventueel retourneren kan dit wel).
  • Het retourneren van één of meerdere artikelen kan ook via een PostNL Punt. Voor meer informatie hierover klik hier.

*De PostNL-service geldt voor alle kleding en overige kleine artikelen (tot 30 kg. en/of niet groter dan 1.80 m.) Tijdens de bestelling wordt aangegeven of het artikel bij een PostNL Punt geleverd kan worden.


 Terug naar Klantenservice