Thuisbezorgen grote artikelen

Vanwege corona-maatregelen kunnen we niet dezelfde service bieden als normaal en bezorgen we alleen tot over de drempel bij de voordeur. We hopen op je begrip.


Wanneer je bij ons meubels of andere artikelen hebt besteld, ontvang je een e-mail en gratis sms (indien je 06-nummer bij ons bekend is) zodra onze bezorgdienst de bestelling kan leveren. Als de bezorgdatum akkoord is hoef je verder geen actie te ondernemen. Op de avond vóór de bezorgdag ontvang je rond 21.30 uur een e-mail en sms met daarin het exacte tijdvak waarin wij de dag erop de bestelling komen bezorgen.

Woon je hoog? Let dan op, wij bezorgen grote artikelen (m.u.v. Amerikaanse koelkasten) tot de 4e verdieping wanneer er geen lift aanwezig is.

Staat je mobiele nummer al bij ons geregistreerd?  
Op je mobiele nummer ontvang je op een aantal momenten tijdens het bezorgproces (de avond van tevoren en op de dag zelf) informatie over de status van uw bezorging. Registreer daarom je telefoonnummer in Mijn OTTO/ Persoonlijke gegevens. Of registreer je 06-nummer tijdens het bestellen in de stap 'Bestelling afronden'.


> Ga terug naar de servicepagina