Thuisbezorgen kleine artikelen

Voor kleine artikelen (zoals kleding en kleine elektronica) hanteert PostNL de volgende bezorgtijden:

  • maandag t/m zaterdag: 9.00 - 21.30 uur


Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Ben je onverwachts niet thuis op het moment van bezorging dan geven wij de bestelling af bij je buren, tenzij je hebt aangegeven geen gebruik te willen maken van bezorging bij de buren. In een aantal gevallen (de buren zijn niet thuis of het is een bestelling waarvoor getekend dient te worden) laat de bezorger een kaartje in de brievenbus achter met de dag wanneer hij de bestelling opnieuw aanbiedt. Vaak is dit al de volgende dag. Komt dit niet uit dan staat er op het kaartje een code om zelf een nieuwe datum aan te geven, wanneer en waar het wel uitkomt. Wil je hiervan gebruik maken? Ga dan naar Mijn Pakket van PostNL om de ‘Niet-thuis-code’ in te vullen.


Ik wil mijn bestelling niet bij mijn buren laten bezorgen
Heb je liever niet dat je bestelling bij je buren wordt bezorgd wanneer je niet thuis bent? Neem dan voordat je een bestelling plaatst contact op met onze klantenservice en we zorgen ervoor dat toekomstige OTTO-bestellingen niet bij je buren worden bezorgd. Je kunt dit ook zelf aangeven via de instellingen in Mijn OTTO.


> Ga terug naar de servicepagina