E-mailadres wijzigen

Log in op Mijn OTTO/Persoonlijk gegevens. Je kunt hier nu je e-mailadres wijzigen.
Let op: het e-mailadres dat je hier wijzigt is voortaan ook het e-mailadres waarmee je inlogt op otto.nl. Tevens ontvang je op dit e-mailadres je bestelbevestigingen en de OTTO-nieuwsbrief indien je hiervoor bent ingeschreven.

 

Adres wijzigen

Log in op Mijn OTTO/Adresgegevens. Klik hier op wijzigen en geef je nieuwe adresgegevens in.
Let op: de nieuwe adresgegevens gaan pas 24 uur na de wijziging in. Wanneer je de bestelling graag op je nieuwe adres wilt ontvangen, plaats je bestelling dan 24 uur na de adreswijziging.
Tip: bewaar de artikel(en) die je wil bestellen in je verlanglijstje. Bij een volgende bezoek kan je deze artikelen dan gelijk in je winkelwagen leggen.

 

Rekeningnummer wijzigen

Log in op Mijn OTTO/Persoonlijk gegevens. Je kunt hier nu je IBAN/rekeningnummer wijzigen.

 

Wachtwoord wijzigen

Log in op Mijn OTTO/Persoonlijk gegevens. Hier kun je een nieuw wachtwoord opgeven. Kun je niet inloggen, omdat je je wachtwoord bent vergeten? Lees hier hoe je een nieuw wachtwoord aanvraagt.

 

Betaalwijze aanpassen

Wanneer je jouw standaard betaalwijze wilt wijzigen kan dit zodra je een nieuwe bestelling plaatst. In het bestelproces vink je jouw betaalwijze van je keuze aan. Wil je weten welke betaalmogelijkheden er allemaal zijn, klik dan hier.

Wens je de betaalwijze per direct aan te passen, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.


> Ga terug naar de servicepagina