Inloggen werkt niet

Lukt het niet om in te loggen kun je het volgende doen:

  • Controleer of je het juiste e-mailadres (of klantnummer) en het juiste wachtwoord hebt ingevoerd.

  • Alleen je wachtwoord vergeten? Klik dan op 'Wachtwoord vergeten' en vul je e-mailadres in. Je ontvangt van ons gelijk een e-mail met hierin een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt opgeven. Let op, deze link is vanwege veiligheid maar 24 uur geldig.

Als je ook niet meer met je e-mailadres kunt inloggen, neem dan contact op met onze klantenservice. Vermeld in je e-mail je naam en de adresgegevens die je hebt opgegeven. Wij helpen je graag verder. Bellen kan ook via 088-4651555 van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur.

 

Account aanmaken

Met het plaatsen van een eerste bestelling op otto.nl wordt er gelijk een Mijn OTTO account voor je aangemaakt. Kies bij het inloggen in het winkelwagentje voor 'ik wil klant worden’. We vragen je hier om alle gegevens in te vullen, zodat we je bestelling in behandeling kunnen nemen.

Je kunt nu je bestelling verder afronden en je bestelling volgen in Mijn OTTO, door in te loggen met je opgegeven e-mailadres en wachtwoord.

 

Account opzeggen

Wil je jouw OTTO-account opzeggen en je gegevens verwijderen uit ons systeem? Mail je verzoek naar onze klantenservice. Het is niet verplicht om een reden op te geven maar om onze dienstverlening te verbeteren vinden we het fijn als je een reden aan ons doorgeeft voor het opzeggen van je account.


> Ga terug naar de servicepagina