Retourkosten & terugbetaling

Met onze retourservice retourneer je eenvoudig via ons antwoordnummer of laat je het artikel ophalen door onze bezorgdienst.

Betaal ik kosten om mijn bestelling te retourneren?
Je betaalt verzendkosten of retourkosten, maar nooit allebei. De eventuele retourkosten zijn altijd even hoog als de kosten voor de heenzending.

• Retourneer je een gedeelte van je bestelling, dan kun je gratis gebruik maken van onze retourservice. 
• Retourneer je jouw complete bestelling, dan betaal je wel retourkosten. Deze worden verrekend met de eerder betaalde verzendkosten. Je hoeft bij het PostNL Punt of aan de chauffeur dus niets te betalen wanneer je ons antwoordnummer gebruikt.

Terugbetaling
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je een eventueel vooruitbetaald bedrag niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, terug op je rekening. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de aankoop hebt gedaan. Vooruitbetaalde verzendkosten worden verrekend met de kosten van onze retourservice. Als je een deel van je bestelling retour stuurt, worden de bezorgkosten niet teruggestort maar betaal je ook niet voor onze retourservice. Soms duurt het enige tijd voordat een geretourneerd artikel is verwerkt. Hierdoor is het mogelijk dat een retourzending nog niet op je rekeningoverzicht is verwerkt. Op een volgend rekeningoverzicht is dit wel te zien.

Retour niet verwerkt
Als je een artikel retourneert, verwerken we deze binnen 14 dagen. Momenteel is het erg druk in onze magazijnen en daardoor kan de verwerking van grote geretourneerde artikelen soms iets langer duren. Heb je een artikel langer dan 21 dagen geleden geretourneerd, maar is dit nog niet te zien op je rekeningoverzicht? Neem contact op met onze klantenservice en we starten direct een onderzoek.


 Terug naar Klantenservice