OTTO ervaringen, reviews en informatie

Bij OTTO hechten we veel waarde aan het leveren van een goede service en het tevreden houden van onze klanten. Heb je onlangs een bestelling geplaatst bij OTTO en heb je een opmerking, tip, vraag of wil je gewoon je ervaring met OTTO met ons delen? Dan kan dat op het volgende E-mail adres:


aftersales@ottobv.nl

Binnen enkele werkdagen kun je van ons een reactie verwachten.

Reviews

Zou je graag een review willen plaatsen? Klik dan hieronder op 'schrijf nu je review' om naar de reviewpagina te gaan. Voor het verwerken van deze reviews werken we samen met Kiyoh, specialist in klantbeoordelingen.


Schrijf nu je review

Alvast hartelijk bedankt voor je review!

Garantie, reparatie, ruilen en retourneren

Garantie

Is er onverhoopt een artikel dat binnen een korte tijd defect is gegaan of niet naar behoren werkt? Op alle artikelen uit onze webshop zit een garantieperiode van minimaal één jaar. Binnen dit jaar zorgen wij ervoor dat mankementen en problemen kosteloos worden opgelost. Mocht het zo zijn dat een artikel niet gerepareerd of vervangen kan worden, dan krijg je de aankoopprijs terug. Ook additionele kosten, zoals verzend- en voorrijdkosten, worden vergoed

Met betrekking tot de garantie gelden enkele voorwaarden. Indien er sprake is van minimaal één van de volgende situaties, is een aanspraak op de garantie niet mogelijk:

  • Nalatig onderhoud of onoordeelkundig gebruik;
  • Beschadiging doordat de gebruiksaanwijzing niet of niet juist in acht is genomen;
  • Nalatigheid of opzettelijke beschadiging;
  • Normale slijtage.

Reparatie

Reparaties en problemen die onder de garantieperiode vallen komen voor rekening van OTTO. Mocht er onverhoopt een reparatie nodig zijn meld dit dan op het hierobven genoemde E-mail adres. Een reparateur zal het artikel bij je komen ophalen of zal, wanneer mogelijk, de reparatie ter plaatse uitvoeren. Ook wanneer een defect niet onder de garantie(periode) valt, dan kunnen wij de reparatie verzorgen. De kosten voor de reparatie zijn dan wel voor de klant.

Ruilen en retourneren

Mocht een artikel niet helemaal naar wens zijn omdat je bijvoorbeeld graag een andere kleur of maat wilt, dan is dat bij OTTO uiteraard geen probleem. Vanaf het bezorgmoment heb je 14 dagen de tijd om na te denken over je keuze. Wil je graag een artikel retourneren? Log dan in bij 'Mijn OTTO' en meld je retouropdracht aan. Dit kan ook telefonisch op het telefoonnummer: 0900-1901 (let op: 60 ct/gesprek). Je kunt een artikel ook retourneren via een PostNL servicepunt.