Voor de oprichting van de Duitse kledingfabrikant Bruno Banani gaan we terug naar het jaar 1990. In deze tijd was er nog weinig op het gebied van ondermode. Destijds domineerde de saaie standaard ondermode op de Duitse markt. Dit bracht Wolgang Jassner op het idee om in 1993 een bedrijf op te richten dat zich richtte op het verkopen van ondermode: Bruno Banani GmbH. Voor de oprichting van het bedrijf had hij diverse leidinggevende functies in de textielindustrie.
Sinds haar oprichting heeft Bruno Banani een ontzettende groei meegemaakt. Aanvankelijk was het bedrijf gericht op ondermode, maar hier kwamen al snel vele andere kledingsoorten bij. Tegenwoordig heeft Bruno Banani een ruime collectie voor dames en heren in vele categorieën zoals shirts, jassen, broeken, overhemden, badkleding, blazers en nog veel meer. In onze webshop vind je ook een uitbreide keuze aan sieraden en accessoires.
Het succes van het bekende merk is niet zomaar uit de lucht komen vallen. Door constant vernieuwende marketingstrategieën in te zetten, weet het bedrijf goed met de markt mee te groeien. Vervolgens geven we enkele voorbeelden van exclusieve campagnes waar Bruno Banani haar groei -onder andere- aan te danken heeft.
Afbeeldingen:
Bruno Banani wollen mantel, Bruno Banani wollen mantel, Bruno Banani gewatteerde jas, BRUNO BANANI Sportbroek met logo-opschrift, Bruno Banani joggingbroek, Bruno Banani joggingbroek, Bruno Banani korte gilet, BRUNO BANANI caban, Bruno Banani bootcutbroek »Sportive-Eleganz«, Bruno Banani leren jack »Flint«